onsdag 14 januari 2009

sol idag iafall :-)

Uppe tidigt i morse o fixade frukost åt mina handikappade här hemma :-)
Sen fick jag ett trevligt samtal från Tina, hon undrade om vi skulle gå ner till centrum o ta oss en lunch innan vi gick på öppna förskolan...vilken kanon ide, det behövde jag, komma iväg en sväng o snacka lite strunt o äta gott..vi åt veg. lasagne, den var supergod...
Sen knallade vi iväg på öppna förskolan o möttes av att det var stängt pga sjukdom, sura miner från våran sida blev det, men då gick vi hemåt o tog lite kaffe hos mig, och barnen fick leka hos oss istället....nån sångstund blev det däremot inte :-O
Skönt med en prommis var det, det känns som man verkligen har glidit bort från rutiner nu när Paul är hemma. Kan inte riktigt förstå varför, det skulle väl vara tvärtom tycke man, men vissa mornar får jag ligga o vissa mornar kliver jag upp...Nu måste jag vara chaufför igen åt Jennifer i två veckor...medans hon hoppar på kryckor.
Så då måste jag upp igen, och då kanske man kommer iväg på en morron prommis igen, Boris lär bli glad iafall...
Nästa vecka funderar jag o Tina på Ikea, har en liten lista att inhandla igen - sicken tur Ikea finns...Me love IKEA...hehe, Paul tycker jag är knasig, men det är ju avkopplande att strosa runt där...Eller vad tycker Ni???
Min lilla Ängel Angelina somnade precis, skönt...en halvtimme ca säkert..Vad passar väl bättre än att sätta sig här framför burken....slötitta runt på bloggar och kolla Aftonbladet....

Förresten Ni har väl inte missat att min syster yster har REA på hennes Webb butik??
Kolla in här Coolchildren
Super snygga o braiga kläder...till våra coola barn....

Ha en bra kväll...

Inga kommentarer: