måndag 12 januari 2009

första besöket avklarat..

på Astrid Lindgrens...
Fick träffa narkosläkarn o sen kirurg o sist en sköterska som gav oss all info om morrondagen...Vi får sovmorron iafall...Fick tid 11, Jennifer får sova så länge hon bara kan eftersom hon ej får äta nått innan operation...Stackarn hade huvudvärk när vi for därifrån - började spänna sig redan idag...
Ja just ja, var ju iväg o fixa naglarna imorse oxå...hihi, 2 hade gått sönder o eftersom jag aldrig provat gele förut så skulle jag prova på de två o resten akryl...Men jäklarns vad det gjorde ont under lampan när gelen reagerade...skulle kunna ha skrikit...det kändes som om det brann...aj aj, det hade ingen sagt till mig.
ja ja snygg är jag nu igen iafall, och som man säger - Vill man va fin får man lida pin!!!!
Storm ute är det oxå, inatt trodde vi taket skulle lyfta, och det har hållt i sig hela dan...Blääää väder !!!
Nu ska jag strosa runt bland favvobloggar...
Ha't bäst..
Lev idag, för imorgon kan det vara försent........

2 kommentarer:

MADELEINE sa...

hehe, glömde säga d.. :-o

Mamma & Trollets Blogg... sa...

Oki doki! Då vet jag, jag tycker oxå att jag fick till den bra nu! Trollet sover och jag eldar och tvättar... Skola och dagmamma imorgon... Du ska spendera dagen på Astrid Lindgren du... Hälsa Jeffer att de inte är så faligt som det ser ut... =) Kram