torsdag 7 november 2013

Kryssning som var underbar...men




I slutet av min sjukskrivning följde jag och Angelina med min älskade syster och hennes dotter på kryssning med Birka.
Jag tackade ja för att jag kanske för en liten stund skulle glömma värken.
Resan var jättemysig...att få vara med syrran och skratta gör gott i själen..
Värken var hemsk och tabletterna knaprades med jämna mellanrum :-(
Angelina var överlycklig att vara med mig :-)
Sen började jag jobba i måndags för att jag måste pga många anledningar.
Det första jag får slängt i ögonen är att det var opassande att åka på kryssning - att dom inte fattar att det är nått som jag behövde. Min vardag toppas av värk och mår väldigt dåligt inombords. Min känsla nu är att jag aldrig kommer bli bra...
Och den känslan - just den är tuff att bära nu. En diskprotes enligt senaste artikel som min operations läkare är med i sägs oxå att den bara håller i 15 år, om den nu inte fallerar tidigare.
På måndag ska jag till sjukgymnast. Det är nått som är fel :-/

Ja ja bilden är från kryssningen - Angelina njuter av att bada på båten <3

1 kommentar:

AFA Försäkring sa...

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Rafael
AFA Försäkring