onsdag 22 april 2009

måste få säga...


vad kul att jag fick hjälp med Myou inläggen...Nu kan jag ju liksom blogga mera...vart än jag är, och som ni vet är jag ju rätt så upptagen när jag är hemma o mammaledig...

Idag har lilltrollet varit värre än värst...Jag o Tina gick på öppna förskolan idag, som vi länge bojkottat eftersom vi har varit liv rädda för mer magsjuka sen sist...Och så jäkla typiskt idag när vi kände för det så var det stängt - Tack för det...Vi blev sura, och med hängläpp gick vi en lång prommis ner till sjön istället...tog oss en gå kaffe och gick hem till Tina så tjejerna fick leka en stund..på korta stunden vi var där bajsade min onge 2 gånger..och som vanligt helt omöjlig att byta blöja på, hinner inte lägga ner henne så ska hon där ifrån, håller i hennes ben och hon snurrar sig så hon står på huvve...jag kan lova er att det är en brottningsmatch varenda gång, och alldeles svettig - när ska hon tycka att det är rätt så skönt att få bort bajset :-( Nått tips, någon????

Hemma här sen har hon varit i alla skåp som jag ännu inte tömt, öppnat och jag har varit där och lyft bort, vänt på klacken sen har hon varit i nästa skåp, vad gröne...IKEA nästa typ, köpa massor med lås till dörrar och skåp..jag blir gaaaaalen.....Men världens goaste bästaste tjej ändå..

Jennifer har nu cyklat till skolan denna vecka, och såklart ramlade hon imorse, skrapade upp hela knät...stackare där, lik mig oturligt nog, jag om nån var världens klantigaste när jag var yngre..

Nu sover mina två favvisor gott i sina sängar..jag o Paul sitter i varsin soffa...han har inte börjat snarka än iafall..kanske lite mys sen...hehe...

Tjingelina...skulle bli urglad för lite roliga inlägg...

1 kommentar:

MADELEINE sa...

Hjälp mig oxå!! Jag får fasiken inte till mobilblogg... PÖSS på er!!