onsdag 19 november 2008

it's snowing again :-)

och det är sååå vackert...
Känns nästan som Norrland...men jag längtar inte tillbax..never never, trivs här jag....i Vallentuna..
Hoppas Er dag har varit bra, jag har varit trött som f-n, ingen ork, ingen lust med nått, men fick iafall lite gjort..hämtade nya dynorna till rottingsoffan, hämtade ett paket från Halen's, och till Arninge o Babyland igen, in med ett kvitto som de ville ha, och fick pengar av dom...(för inlämnade vagnen igår..) Och sen har jag gjort middag som vanligt och lekt med Angelina...Sen gick jag själv en prommis med Boris, det snöade så mycket, så lilla trollet o pappsen fick vara inne..Men det är sååå skönt att gå en snabb prommis själv, i mina egna tankar, i min egna lilla värld...bara för en liten stund :-)
Nu ska jag byta blöja, bajs bajs...
Men ha en skön kväll...det ska jag ha...

Inga kommentarer: