tisdag 18 november 2008

fy f-n vilket väder..

Fy idag är det då verkligen inne väder, hann dock ta en prommis innan regnet började...men fick kämpa i motvind när det blåste som värst...
Efter det drog jag iväg till Arninge o Babyland, har ju glömt tala om jag har varit riktigt missnöjd med Angelinas vrålåk City miny baby jogger, som ni ser här till höger..

Se här vilken vagn som kollade in istället...kunde ha rosa dynor (eller röda ) i den..Maclaren mx3 heter denna...bättre o rejäla hjul...
Ja iallafall.....
Första gången for jag in med City mini för smörjning, och andra gången för utbyta av framhjul, det låter fruktansvärt, en riktig B:ig vagn, kostade dock 2995:- men känns som den kosta 500:- Alltså känns billig när den låtit som den gör...
Så idag for jag in med den, har ju bara haft den i 2 månader, och jag som går så mycket vill ju faktiskt vara nöjd med en vagn som kosta 2995:-

Jättegullig servicekille...tillochmed snygg :-) hehe...Jag tjatade till mig att jag ville ha en annan vagn, och kanske drog lite extra på 'smilbanden' och vips så fick jag ett tillgodokvitto....han drog av 500:-, men det spela ju ingen roll, de hade barnvagnrea just nu, så jag får iafall en bra vagn för 2495:- Funderar på denna Maclaren, som oxå är en trehjuling, mest för att det ska vara lätt att hantera med en hand, och Boris i andra handen...Och den är lätt...(9.8kg) City mini (7kg)
Lite bökigare att fälla ihop, men jag promenerar ju mest...
Nu ska jag laga middag - eller middag o middag, äckliga fiskpinnar idag..inte min favvis alls, men det funkar för Jennifer o Paul...
Eller förresten klockan är ju bara 15 ännu..så kanske hinner kolla runt på mina favvo bloggar innan jag startar med middagen...Angelina sover ju, så bäst att passa på :-)
Ha en bra kväll......Och kom ihåg - Var rädda om varann....



1 kommentar:

MADELEINE sa...

Den blir bra den vagnen!!