måndag 17 november 2008

fortfarande vitt ute :-)

Minusgrader fortfarande, så de stoooora snö flingor som kom igår ligger kvar...mysigt!!
Helgen har varit rätt så bra, mycket att stå i, men vi fick mycket gjort, och det är ju bra..på fredag kväll myste jag o Paul med en god middag och bara mådde gott i varandras sällskap..

Hela lördag kunde man dock tro att jag var bakis, eller nån annan hade druckit men jag fick deras baksmälla , ont i huvve o allmänt seg..usch...På kvällen fick vi gäster - Pauls arbetskompis o hans tjej...Paul återigen kockat, han stod ute o grillade :-) i minusgrader...och det var verkligen super gott med grillat..älgkött !! De blev kvar till elva, och då stöp jag i säng, sen smaskade lill trollet som vanligt tre gånger på natten, så nå pigg på söndag morron var jag inte heller..Paul klev dock upp med henne..men inte gröne kan jag somna om, efter en timme kom de upp igen, och hon ville äta igen...lill trollet somnade en timme till, men då var jag såååå kissnödig så det var bara att kliva upp, och när jag ändå var uppe, ja då var det bara att duscha...

Sent igår kväll kom min stora tjej hem igen efter en helg med sin pappa - känns overkligt att han oxå bor här nere nu...Jennifer är såååå glad..

Idag är det mammaträff igen...ska snacka infektioner o olyckor..jag o Tina ska fixa fika idag..så undra om jag orkar fixa en sockerkaka eller om det blir al'a Lidl :-) De har gott fikabröd..

Nu ska jag leka en sväng med mitt lilla troll, med ha'de !!

1 kommentar:

MADELEINE sa...

Hos oss finns ingen snö :-(