måndag 17 november 2008

fixar och trixar..

jag tror gröne jag ändrat bakgrund femtitolv gånger nu....jag blir aldrig nöjd känns det som..
Lite svårt är det dock med tanke på min lila bild på mig själv...svårt att passa in med bakgrunderna..
Ja ja, denna får duga idag :-)
Lill trollet sover ute i sin eskimå overall :-) Såå kallt idag, sån stor skillnad mot för i norrland, när det är 2 minusgrader här nere då känns det fan som 20 minus...luftfukigheten gör den skillnaden..
Om en timme ungefär ska jag o Tina knata ner på mammaträff...så hoppas lilla trollet Angelina vaknar snart, ska hinna ge henne lite lunch innan..
Men ha en fortsatt bra dag...
SKRIV gärna En kommentar !!!!

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vad fint du grejat till det på bloggen! (Var fint innan oxå..men du förstår säkert hur jag menar=)
Jag är sämst på det där..Kan ingeting. Har bara en tråkig jäkla standardmall o ja..det blir nog inte roligare än så heller så länge jag inte lär mig hur man ska fippla på med det själv!

Ha en fortsatt braig dag!

Kram